الکتروموتور ای ال کا – ELK

الکتروموتور ای ال کا – ELK

برای خرید الکتروموتور ای ال کا – ELK  که یکی از انواع الکتروموتور های ایلماز – YILMAZ است . شرکت اسطوره صنعت نماینده رسمی الکتروموتورهای ای ال کا در اصفهان  بوده و در زمینه فروش انواع گیربکس های ایلماز، زیمنس،کمپ، ویبراتور، IMF، برک و …  هم فعالیت دارد.
این موتورهای الکتریکی به دلیل تنوع زیاد در طراحی نیازهای بسیاری از صنایع را برآورده می کنند. اطلاعات کامل در مورد این محصولات در کاتالوگ موجود است. برای مشاوره فنی و سوال در مورد قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید الکتروموتور ای ال کا – ELK

ایلماز قبل از ساخت کارخانه جداگانه از موتورهای الکتریکی گاماک برای گیربکس های برقی خود استفاده می کرد. شرکت ایلماز در سال 2011 تصمیم به ساخت کارخانه ای در زمینی به مساحت 100000 متر مربع در شهر صنعتی چرکزکی ترکیه برای تولید موتورهای الکتریکی گرفت که اولین سری محصولات خود را در سال 2013 تولید کرد.

الکتروموتورهای تولیدی ایلماز با استانداردهای IE2 و IE3 و در سایز فریم 71 تا 132 با توان 0.25 تا 11 کیلو وات عرضه می شوند. این الکتروموتورها به طور کامل در ترکیه با برندهای Yilmaz و الکتروموتور ای ال کا- ELK تولید می شوند.

موتور الکتریک ایلماز در چند سال گذشته با تولید انواع الکتروموتور تک فاز و سه فاز جایگاه ویژه ای در صنایع مختلف باز کرده است و امروزه بسیاری از صنایع در کارخانه های خود از برند ایلماز استفاده می کنند.

سرمایه گذاری در تولید الکتروموتور الماز با کیفیت بالا و تداوم مستمر و مورد استقبال بسیاری از کارخانه ها در سراسر جهان. الکتروموتور و گیربکس ایلماز ایلماز تقریباً یک برند شناخته شده در ایران است و بسیاری از صنعتگران با این نام آشنا هستند.

الکتروموتور ELK/YILMAZ

سوالات متداول + الکتروموتور ELK در چه توان هایی تولید می شود؟ الکتروموتور ELK از توان 0/37 تا 22 کیلووات تولید شده و موجود هستند. +الکتروموتور ELK با چه استانداردی تولید می شود؟ استاندارد IE2  

مشخصات الکتریکی موتور الکتریکی ELK (الکتروموتور ای ال کا ELK)

نوع موتور الکتریکی تولید شده توسط این شرکت تولید کننده موتور الکتریکی با توجه به قدرت، اندازه و ابعاد موتور الکتریکی به مقدار متفاوتی برق نیاز دارد.اندازه و اندازه موتور الکتریکی ارتباط مستقیمی با میزان انرژی مصرفی دارد. و هر چه تعداد مدارها بیشتر باشد هر چه مقدار الکتریسیته مصرفی بیشتر باشد بیشتر می شود.

بدیهی است که هر چه قطعه و اندازه ژنراتور برق بزرگتر و بزرگتر باشد، مقدار برق مورد نیاز برای راه اندازی و راه اندازی این نوع برق نیز بیشتر است.به عنوان مثال، در یک موتور الکتریکی ELK با روتوری که با سرعت 1000 دور در دقیقه می چرخد، میزان جریان الکتریکی مصرفی توسط موتور الکتریکی بسته به اندازه دستگاه از 0.6 آمپر تا 101.5 آمپر متغیر است.

 

الکتروموتور ای ال کا – ELK - اسطوره صنعت امین نصف جهان

و برای موتورهای الکتریکی که روتور آنها در هر دقیقه تعداد زیادی دور می چرخد، میزان جریان مورد نیاز آنها نیز زیاد است. به عنوان مثال مقدار جریان الکتریکی مورد نیاز برای الکتروموتورهای 1500 دور در دقیقه از 0.71 آمپر تا 156 آمپر و برای الکتروموتورهای 3000 دور در دقیقه، میزان جریان الکتریکی مورد نیاز برای کارکرد دستگاه از 0.9 تا 0.9 متغیر است. 153 آمپر..

تولید کننده موتور برق ترکیه  ELK Motor (الکتروموتور ای ال کا ELK)

شرکت تولید کننده الکتروموتور ELKA در سال 2013 توسط سهامداران اصلی شرکت ایلماز برای توسعه خطوط تولید تاسیس شد. کارخانه های این شرکت در زمینی به مساحت 100 هزار و فضای داخلی به مساحت کل 40 هزار متر مربع واقع شده است.

 

موتور برق Elmaz ELK با رعایت کامل استاندارد EN اروپا، استانداردهای بین المللی IEC و UL و همچنین استاندارد CSA کانادا طراحی و تولید شده است. از این رو موتور ELKA به غیر از ترکیه و خاورمیانه به دلیل قیمت مناسب، کیفیت عالی و راندمان بالا در کلاس های راندمان IE2، IE3 و IE4 در تمام نقاط دنیا محبوبیت بالایی دارد.

شرکت ایلماز با سرمایه گذاری و ساخت کارخانه الکتروموتور ایلماز اهداف زیر را دنبال می کند:

1-زمان تحویل گیربکس را کاهش دهید

2-بهینه سازی واحدهای گیربکس برقی برای افزایش عمر مفید

3-افزایش کیفیت کلی برای افزایش رضایت مشتری.

موتور برق YILMAZ ELK زیرمجموعه شرکت بزرگ YILMAZ است و در سال 2013 در ترکیه تاسیس شد. الکتروموتور ELK مطابق با استانداردهای اروپایی EN و بین المللی IEC، CSA کانادا بوده و زیر نظر کارشناسان فنی آگاه و مجرب طراحی و تولید می شود.

این شرکت دارای تعداد زیادی نمایندگی در آسیا و اروپا است و محصولاتی با قیمت مناسب و بازدهی بالا IE2, IE3, IE4 تولید می کند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

برندهای تولید کننده الکتروموتور ELECTROMOTOR

 

اس ای دبیلو SEW

ایلماز YILMAZ گوانگلو GUANG LU کوئل COEL
ایتال موتور ITALMOTOR

گاماک GAMAK

لوهر LOHER سپی SEIPEE
مارلی MARELLI لوری سومر LEROY SOMER ای تی بی ATB ای ای جی AEG
استریم STREAM WEG – VEM جمکو – ABB کایجیلی Kaijieli
الکتروموتور موتوژن زیمنس SIEMENS الکتروژن

انواع محصولات ELK (الکتروموتور ای ال کا ELK)

الکتروموتور ELK ای ال کا 1000 دور کلاس IE2

موتور ELK ای ال کا 1500 دور کلاس IE2

موتور الکتریکی ELK ای ال کا 3000 دور کلاس IE2

اجزاء موتور الکتریکی(الکتروموتور ای ال کا ELK) ترکیه ای

شافت سیم پیچ پروانه خنک کاری
بلبرینگ هوزینگ  پایه – فلنج

 

کاربرد موتور(الکتروموتور ای ال کا ELK)

صنایع بهداشتی صنایع فرا صنعتی صنایع غذایی انواع تجهیزات صنعتی
نیروگاه پالایشگاهها پتروشیمی نوار نقاله

مشخصات فنی موتور برق سه فاز IE2 E-فاز(الکتروموتور ای ال کا ELK)

فرکانس 50 هرتز عایق کلاس F
ولتاژ230/400 و400/690  ولت سایز قاب 71 تا 280

 

مشخصات فنی الکتروموتور سه فاز 3000 دور ایلماز(الکتروموتور ای ال کا ELK)

بقیه مدل های 400/690ولت تا مدل 2EL100L2B ولتاژ  230/400 ولت

مزایای موتور الکتریکی (الکتروموتور ای ال کا ELK)

قطعات یدکی در دسترس سیم پیچی مس تنوع متریال
تنوع سایز و توان راندمان بالا قیمت مناسب