ای ام اف – EMF

ای ام اف – EMF

برای خرید انواع الکتروموتورو ترمز الکتروموتور ای ام اف – EMF با بهترین قیمت ای ام اف – EMF در استان اصفهان و سایر نقاط کشور و دریافت مشاوره تخصصی رایگان انواع الکتروموتور های ایلماز و الکتروموتورهای صنعتی با گروه فنی مهندسی اسطوره صنعت در ارتباط باشید .

اسطوره صنعت نماینده رسمی ای ام اف – EMF در اصفهان بوده و در زمینه فروش انواع گیربکس های ایلماز، الکتروموتور زیمنس (SIEMENS) ، الکتروموتور ELKA، کمپ ، ویبراتور ، IMF ، برک و … فعالیت دارد.

 اطلاعات کامل در مورد این محصولات در کاتالوگ موجود است. برای مشاوره فنی و  تخصصی و هرگونه سوال در مورد قیمت ، خرید انواع الکتروموتور می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ترمز پشت موتور YBF

سوالات متداول +ترمز پشت موتور YBF را معمولا در کجا نصب می کنند؟ ترمزهای YBF برند EMF برای نصب پشت موتور مناسب هستند. +سایزهای ترمز پشت موتور YBF ؟ این ترمزها در 11 سایز 3 تا 3200 نیوتن متر گشتاور ترمز تولید می کنند. +ترمز موتور YBF چه مزایایی دارد؟ 1-در صورت قطع برق (کنترل

ترمز – کلاچ مارک EMF سری ABF-ABK

سوالات متداول +رابط بین موتور و گیربکس چه قطعه ای است؟ کلاچ +وظیفه اصلی کلاچ چیست؟ انتقال نیرو و کنترل این انتقال +ترمز – کلاچ مارک EMF سری ABF-ABK از منبع تغذیه چند ولتی تغذیه می کند؟ ترمز – کلاچ مارک EMF سری ABF-ABK توسط یک میدان مغناطیسی تولید شده از منبع تغذیه 24 ولت

ترمز پودری مغناطیسی ABT

سوالات متداول +قابلیت ترمز پودری مغناطیسی؟ قابلیت تغییر گشتاور را با تغییر ولتاژ ورودی دارد. +ولتاژ DC کاری ترمز پودری مغناطیسی در چه رنجی است؟ ولتاژ DC کاری آن 0 تا 24 می باشد +مشخصات فنی ترمز پودری مغناطیسی ABT؟ دقت بالا در کنترل گشتاور دارای انعطاف پذیری و تطبیق بالا گرد و غبار را

ترمز الکتروموتور EMF (ای ام اف – EMF)

محصول یک شرکت ترکیه ای است که از سال 2006 شروع به تولید سیستم های ترمز و کوپلینگ الکترومغناطیسی کرد و در مدت زمان کوتاهی توانسته به سطح بالایی از کیفیت خدمات و محصولات دست یابد و گواهینامه های CE ، ISO 9001, ISO 4001 را کسب کند.

موتورهای الکتریکی به دلایل مختلفی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، اما این قطعات همیشه نیاز به ترمز دارند، به عنوان مثال در حرکت آسانسور زمانی که آسانسور متوقف می شود، در صورت عدم وجود ترمز هرگز نمی تواند به طور کامل متوقف شود،

بنابراین ترمز دارای یک ویژگی بسیار مهم است. ترمزهای EMF در این زمینه بسیار موثر و دارای نقش مهم هستند، در ادامه با انواع ترمزهای EFM بیشتر آشنا خواهید شد.

ترمزهای ای ام اف – EMF :

ترمزهای EMF که معمولاً به عنوان ترمزهای الکتروموتور EMF شناخته می شوند، در موتورهای الکتریکی در زمینه های مختلفی مانند جرثقیل ها، نوار نقاله های زاویه ای، آسانسورها و غیره استفاده می شوند.

انواع ترمزهای موتور الکتریکی ای ام اف – EMF :

این ترمزهای صنعتی از نظر سایز و گشتاور در چندین سری مختلف تولید می شوند و شما می توانید چنین ترمزهایی را در محصولات صنعتی اسطوره صنعت خریداری کنید.

ترمزهای EMF سری YBF ترمزهای EMF سری ABF و ABK
ترمزهای EMF سری ABT ترمزهای EMF سری ABG

 

 

ترمزهای EMF سری YBF

در صنایع و فعالیت هایی که با افت فشار کنترل شده یا کنترل نشده مواجه می شوند، استفاده از این سری از ترمزها بسیار کارآمد است، نکته مثبت در این مورد این است که این ترمزها طراحی ساده ای دارند و به راحتی بر روی موتورهای الکتریکی نصب می شوند. از این ترمزهای EMF در صنایع جرثقیل، آسانسور، کشاورزی، مواد غذایی، بسته بندی، توربین بادی و ماشین آلات صنعتی استفاده می شود البته از این سری ترمزها برای کنترل موقعیت محور و همچنین کنترل ممان اینرسی استفاده می شود.

ویژگی ترمز سری YBF

 طراحی و تولید در 11 سایز مختلف – امکان تنظیم گشتاور – دارای لنت ترمز بدون آزبست – پیچ های عایق- تمامی قطعات الکتریکی موجود دارای روکش می باشند . این قابلیت در انواع محیط های باز و مرطوب قابل استفاده می باشد – امکان نصب بر روی انکودرها – دارای فن برقی جهت خنک سازی – دارای نوار انتشار (لغو) به عنوان یک گزینه این مدل در فروشگاه کالای صنعتی اسطوره صنعت موجود می باشد . می توانید با تماس با واحد فروش ترمزهای EMF سری YBF را خریداری نمایید.

ترمزهای EMF سری ABT

این سری از کلاچ ها و ترمزهای الکتروموتور پودر مغناطیسی نامیده می شود . که آنچه باعث افزایش طول عمر ترمز در این سری شده است . اصطکاک مکانیکی کم است . یکی از ویژگی های بارز این سری قابلیت تنظیم گشتاور است.
ویژگی ترمز سری ABT  تولید و طراحی در 6 سایز مختلف  – طراحی و تولید در 6 سایز با گشتاور 35 تا 1000 نیوتن متر – دارای سیم پیچ عایق – کمترین صدا را در حین فعالیت دارد – سهولت نصب – قابلیت کار در محیط های مرطوب و فضاهای باز
ترمزهای EMF سری ABF و ABK این دو سری از ترمزها به ترتیب به ترمزهای الکترومغناطیسی و کلاچ الکترومغناطیسی معروف هستند و عملکرد این دو سری بر اساس شار مغناطیسی روی سطوح دو قطب است.
ویژگی های ترمزهای سری ABF و ABK  طراحی در 7 اندازه گشتاور از 7.5 تا 480 نیوتن متر – ظرفیت سوئیچینگ بالا در کمترین زمان ممکن – دارای کویل عایق – کلیه قطعات مجهز به روکش های مخصوص جهت عملکرد در محیط های مرطوب و باز می باشند – عملیات بی صدا
ترمزهای EMF سری ABG این سری از ترمزها ترکیبی از ترمزهای سری ABF و ABK هستند ، در واقع اگر بخواهیم بیشتر وارد این مبحث شویم باید بگوییم که در این سری از ترمزهای EMF ، ترمز و کلاچ در محفظه از هم جدا شده اند.
ویژگی ترمز سری ABG با توجه به ترکیب این سری از سری های ABK و ABF ویژگی های نسبتا مشابهی دارد. قابلیت تعویض سریع – عایق بندی کلیه قطعات – عملیات بی صدا – نصب سریع و آسان – قابل استفاده در محیط های مرطوب