گیربکس شفت مسقیم پایه‌دار – فلنج‌دار (M&N)

گیربکس شفت مسقیم پایه‌دار
سری M&N - شافت مسقیم پایه‌دار و فلنچ دار(Helical Gearbox foot- mounted& flange-mounted)
تولید در 13 سایز متفاوت
گشتاور : از 5 تا 18000 نیوتن متر
دور خروجی : از 0.1-500rmp
سری های عمود با بیرینگ z

گیربکس شفت مسقیم پایه‌دار – فلنج‌دار (M&N)

گیربکس شفت مسقیم پایه‌دار سری M-N

گیربکس شفت مسقیم پایه‌دار سری M-N مارک ایلماز YILMAZ دارای پوسته یک‌پارچه (Monoblock) و دنده‌های هلیکال است. گیربکس شفت مسقیم ایلماز (سری N-M) با توجه به کیفیت ساخت مزیت هایی از جمله قوی‌تر، کم صداتر و اقتصادی‌تر بودن را نسبت به سایر محصولات مشابه را دارد.

برای اتصال گیربکس به ماشین می توان از پایه یا فلنج استفاده کرد. کوپل گیربکس با محرک (موتور) به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام پذیر خواهد بود. توجه داشته باشید در گیربکس ایلماز شفت خروجی Solid می باشد.

روش‌های اتصال و نام‌گذاری گیربکس‌ ایلماز در زیر نمایش داده شده است.

مزایای موتور گیربکس شفت مسقیم (M-N) مارک ایلماز YILMAZ

  • قابلیت نصبت ترمزهای الکترومغناطیسی
  • طراحی پوسته یک‌پارچه (Monoblock)
  • پوسته چدنی از جنس GG20 و GGG40
  • پوسته یکسان گیربکس‌های دو مرحله (چهار دنده‌ای) و سه‌مرحله (شش دنده‌ای) کاهش دور
  • با افزایش نسبت کاهش با افزایش دنده‌ها تا دوازده عدد
  • دنده‌های سخت‌کاری و سنگ‌ زنی شده دارای سختی بین (HRC  62-58)
  • گزینه اتصال به موتور با استاندارد IEC B5 -B14 می باشد.
  • وجود بیرینگ با طول عمر زیاد.

ورودی Hollw با فلنج IEC، گیربکس پایه‌دار (MN) مارک ایلماز YILMAZ

کوپل مستقیم با موتور، گیربکس فلنج‌دار (NR) مارک ایلماز YILMAZ

کوپل مستقیم با موتور، گیربکس پایه‌دار (MR) مارک ایلماز YILMAZ

کوپل موتور و گیربکس با فلنج با استاندارد IEC، گیربکس فلنج‌دار (NV) مارک ایلماز YILMAZ

کوپل موتور و گیربکس با فلنج با استاندارد IEC، گیربکس پایه‌دار (MV) مارک ایلماز YILMAZ

سوالات متداول

+مزیت گیربکس شفت مسقیم پایه دار نسبت به طراحی های مشابه؟

گیربکس شفت مسقیم پایه دار با توجه به کیفیت ساخت نسبت به سایر محصولات مشابه قوی‌تر، کم صداتر و اقتصادی‌تر هستند.

+مشخصات فنی گیربکس شفت مسقیم پایه‌دار – فلنج‌دار (M&N)؟

1-طراحی پوسته یک‌پارچه

2-پوسته یکسان گیربکس‌های دو مرحله (چهار دنده‌ای) و سه‌مرحله (شش دنده‌ای) کاهش دور

3-افزایش نسبت کاهش با افزایش دنده‌ها تا دوازده عدد

4-گزینه اتصال به موتور با استاندارد IEC B5 -B14