گیربکس شافت موازی (آویز) سری D

گیربکس شافت موازی (آویز) سری D
سری D - شافت موازی (Parallel-Shaft Helical Gaerbox )
تولید در 10 سایز متفاوت
گشتاور : از 130 تا 18000 نیوتن متر
دور خروجی : از 0.1 - 350rmp
خروجی Hollow،solidمخصوص Extruder و یا shrink disc بنا بر درخواست مشتری

گیربکس شافت موازی (آویز) سری D

گیربکس شافت موازی (آویز) سری D با دنده‌های هلیکال دور را کاهش می‌دهند. در گیربکس شافت موازی (آویز) سری D، شفت ورودی و خروجی در یک صفحه قرار دارند. برای اتصال گیربکس آویز به ماشین مصرف کننده می توان از طریق پایه، فلنج، پیچ‌های اتصال دو طرف گیربکس و بازوی گشتاور اقدام کرد.

مزیت‌های گیربکس سری D

  • دارای بازه گسترده‌ای از نسبت کاهش و گشتاور خروجی
  • امکان نصب با شفت خروجی Hollow یا Solid
  • استفاده ساده
  • پوسته از جنس GG20 یا GGG40
  • گزینه ارتباط فلنج

کوپل مستقیم موتور و گیربکس، خروجی Hollow، مدل (DR..00)

کوپل مستقیم موتور و گیربکس، خروجی Hollow، مدل (DR..00)

اگر می خواهید گیربکس آویز و یا شافت مواری با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید که به راحتی نصب  شود و از نظر ابعاد ایده آل برای محیط های با فضای کم باشد گیربکس آویز ایلماز Yilmaz را می توانید گزینه ای هوشمندانه در نظر بگیرید. این محصول که توسط برند ترکی ایلماز تولید شده است دارای طراحی مهندسی شده ای است و از دنده های هلیکال استفاده می کند و ورودی و خروجی آن به صورت موازی هستند.

یکی از مزیت های این محصول این است که می توانید شفت خروجی و فلنج را به یک گیربکس هالو با شفت معمولی یا استاندارد بدون تغییر گیربکس وصل کنید. بدنه این سری از دو سمت دارای نقاط مخصوص متصل شدن است و ایلماز آپشنی جدید را برای نصب از داخل قرار داده است. بازده این محصولات بالاست و می توانند فشار بالایی را تحمل کنند از سویی بدنه مقاوم آن ها قعطات داخل را از صدمه دیدن محافظت می کند.

بررسی مشخصات گیربکس آویز ایلماز

گیربکس شافت موازی (آویز) سری D ایلماز از نوع هلیکال هالو شافت است که در 10 مدل و یا سایز مختلف از تورک 130 تا 18000 نیوتن متر را ساپورت می کند. سرعت این موتور گیربکس ها از یک دهم تا 350 دور در دقیقه متغیر است و در تعداد طبقه های دو تا شش عرضه می شوند.

بدنه یکپارچه , تنوع بالای نسبت تبدیل به تورک , تعداد طبقه تا 6 عدد , فلنج موتور استاندارد IEC B5, B14 ,  دارای ترمز الکترو مغناطیسی به انتخاب خریدار, بیرینگ و یاتاقان های مقاوم و با طول عمر بالا ,پوسته چدن GG20 و GGG40 ,دنده های سخت و تراش شده 58-62 Hrc میباشد.

همچنین بازویی تورک , دارای شرینک دیسک , یاتاقان بندی جهت بارهای شعاعی و محوری زیاد , دارای انواع شافت , مناسب اکسترودر (Extruder DRE Type) , بک استاپ (Back Stop) , اینکودر(Encoder 512-1024 Pulse) , تنوع بالای سایز , بازه تورک (Torque) بین 130 تا 18000 نیوتن متر , بازه نسبت تبدیل (Ratio) بین 1:4 تا 1:20566 , بازه توان ورودی (Input Power) از 0.12 تا 160 کیلووات , شافت ورودی توپر , نوع شافت خروجی تو خالی یا هالو شفت , قطر شفت خروجی 20 تا 120 میلی متر

کابرد گیربکس شافت موازی ایلماز

صنایع سیمان و فولاد , گیربکس صنایع شیمیایی , میکسر , گیربکس سیستم انتقال مواد به صورت خطی بدون شوک بالا , جرثقیل , وینچ های سقفی , آسیاب های بل میل , کانوایر , نورد , نوار نقاله , هوا دهی در تصفیه خانه فاضلاب , صنایع ماشین سازی , صنایع آب و فاضلاب , صنایع شیشه , صنایع کشاورزی , بالابرها،وینچ ها و کرین ها , کوره های صنعتی , صنایع پمپ سازی , میکسرها , نوار نقاله ها (Convoyer) چرثقیل های سقفی , صنایع پلاستیک , صنایع بسته بندی , ماشین ابزار (تراش، دریل، فرز، اره و ….) , نقاله آپرون (Apron) , صنایع نساجی , صنایع کاغذی , صنایع شکر , کشتارگاه ها و دامداری ها

گیربکس شافت موازی ایلماز سری D

گیربکس شافت موازی (آویز) سری D ایلماز بدنه آهنی دارد و تا 18000 نیوتن متر را می توانند انتقال دهند درست هم رده گیربکس های سری F اس ای دابلیو هستند و از نظر کیفیت سطح بالایی دارند.

گیربکس شافت موازی (آویز) سری D در 10 سایز مختلف عرضه می شود و تا 6 استیج می تواند داشته باشد! بازه گشتاور از 130 تا 18000 بوده که به معنای امکان به کار گیری مدل های مختلف این سری برای صنایع گوناگون است.توان ورودی در سری از 0.12 تا 160 کیلووات بوده و ورودی می تواند به صورت سالید شافت باشد. روش های نصب با فلانج و پایه و  هالو شافت نیز امکان استفاده در موقعیت های متنوع را می دهد.

دیزاین ماژولار این سری به شما این امکان را می دهد . تا فلنج خروجی را بدون کوچک ترین تغییری روی یک گیربکس هالوشافت نصب کنید.

همچنین گیربکس آویز ایلماز قابلیت نصب از جهات مختلف را داراست. گیربکس آویز ایلماز در ورودی از راه فلنج‌های استاندارد (B14 یا B5)، کوپل مستقیم یا از طریق شافت ورودی قابلیت نصب دارد.

ترکیب این سری گیربکس ایلماز با انواع گیربکس‌ها بدون کم‌ترین تغییری قابل انجام است. از کاربردهای خاص گیربکس آویز ایلماز در بالابر ها و جرثقیل های سقفی ، تاور کرین ها، خطوط انقال و قسمت‌هایی که نیاز به انقال نیرو به صورت موازی است، می‌توان اشاره کرد.

مشخصات گیربکس شافت موازی (آویز) سری D

  • طراحی پوسته یک‌پارچه
  • دامنه گسترده‌ی نسبت تبدیل و گشتاور
  • قابلیت کاهش دور در شش سطح مختلف
  • سازگاری با موتورهای فلنج کامل (B5) و نیم‌فلنج (B14)
  • قابلیت اتصال ترمز الکترومغناطیسی
  • یاتاقان‌ها با عمر طولانی
  • پوسته چدن با آلیاژ GG20 و GGG40
  • دنده‌های فولادی هلیکال، ماشین‌کاری و سخت‌کاری شده

آپشن‌ها و لوازم جانبی

  • فلنج و شافت خروجی
  • فلنج خاص برای نصب سروموتور
  • موتور با ترمز الکترومغناطیسی (۲۴V / 220V / 380V)
  • بک‌استاپ و امکان نصب فن خارجی

سوالات متداول

+مشخصات فنی گیربکس شافت موازی (آویز) سری D؟

1-در 10 مدل و یا سایز مختلف از تورک 130 تا 18000 نیوتن متر را ساپورت می کند.

2-بدنه یکپارچه

3-تنوع بالای نسبت تبدیل به تورک

4-تعداد طبقه تا 6 عدد

5-فلنج موتور استاندارد IEC B5, B14

6-دارای ترمز الکترو مغناطیسی به انتخاب خریدار

7-بیرینگ و یاتاقان های مقاوم و با طول عمر بالا

8-پوسته چدن GG20 و GGG40 ,دنده های سخت و تراش شده 58-62 Hrc میباشد.

+گیربکس گیربکس شافت موازی (آویز) سری D در چه صنایعی کاربرد دارد؟

-صنایع سیمان و فولاد ,

-گیربکس صنایع شیمیایی ,

-میکسر

-گیربکس سیستم انتقال مواد به صورت خطی بدون شوک بالا

-جرثقیل , وینچ های سقفی ,

-آسیاب های بل میل

-کانوایر

-نورد

-نوار نقاله ,

-هوا دهی در تصفیه خانه فاضلاب

-صنایع ماشین سازی

-صنایع آب و فاضلاب ,

-صنایع شیشه

-صنایع کشاورزی

-بالابرها،وینچ ها و کرین ها

-کوره های صنعتی ,

-صنایع پمپ سازی , میکسرها ,

-نوار نقاله ها (Convoyer) چرثقیل های سقفی ,

-صنایع پلاستیک