گیربکس صنعتی سری(H)

گیربکس صنعتی سری(H)

گیربکس با ورودی شفت و خروجی هالو (BT..00)

گیربکس با ورودی شفت و خروجی شفت (HT..01)

گیربکس صنعتی سری(H)

گیربکس صنعتی ایلماز Yilmaz کرانویل با گشتاور نامی بالا تولید می‌شوند.گیربکس صنعتی سری(H) با دنده سنگ خورده قابلیت بالایی در راه اندازی تجهیزات صنعتی دارد. این نوع گیربکس شافت ورودی و خروجی موازی یکدیگر هستند.گیربکس صنعتی سری(H) در صنایع مختلف کاربرد دارد.

گیربکس صنعتی افقی با دنده

  • گیربکس با ورودی شفت و خروجی شفت
  • گیربکس با ورودی شفت و خروجی هالو
  • گیربکس با ورودی شفت و خروجی شفت –فلنج
  • گیربکس با ورودی شفت و خروجی هالو-فلنج
  • گیربکس با ورودی شفت و خروجی شفت از دو طرف
  • گیربکس با ورودی شفت و خروجی شفت و فلنج از دو طرف
  • گیربکس با ورودی شفت و خروجی فلنج از دو طرف
  • گیربکس با ورودی شفت و خروجی اکسترودر

گیربکس صنعتی ایلماز سری B و H هر دو با دنده Helical (مارپیچ) و در سری B استیج ورودی Bevel (مورب) است که اصطلاحاً Helical-Bevel نامیده می‌شود. این نوع از گیربکس‌های صنعتی برای کاربردهای سنگین با توان بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.
در گیربکس‌های سری B ایلماز شافت ورودی و خروجی بر یکدیگر عمود بوده و در گیربکس صنعتی سری(H) شافت ورودی و خروجی موازی یکدیگر هستند.

این مدل از گیربکس‌های ایلماز برای رسیدن به بالاترین کارایی در کمترین ابعاد ممکن بهینه شده‌اند. اما با توجه به اینکه افزایش توان به معنی افزایش بار حرارتی نیز است، این محصولات به صورت استاندارد با گزینه‌های مختلف خنک‌کاری ارائه می‌شوند. همچنین با توجه به استفاده از بهترین روان‌کارها و آب‌بند‌ها (سیل)، راندمان این دستگاه‌ها افزایش یافته است.

مزایای گیربکس صنعتی ایلماز

دیگر ویژگی و مزیت این مدل از گیربکس صنعتی ایلماز امکان نصب در حالت‌های مختلف است که می‌توان آن‌ها را از هر طرف، به طور مستقیم به فلنج الکتروموتور یا فلنج خروجی نصب نمود و امکان نصب وراه‌اندازی در این مدل‌ها تا حد زیادی ساده شده است.

گیربکس صنعتی هلیکال بول ایلماز سری B و هلیکال سری H، در صنایع سنگین نظیر صنعت معدن، صنایع سیمان، صنایع فولاد و آهن، صنایع شیمیایی، صنعت نفت و پتروشیمی که نیاز به گشتاور و توان بالایی دارند، قابل استفاده‌اند. از جمله کاربردهای این گیربکس‌ها می‌توان برای گیربکس آسیاب بالمیل و خردکن اشاره کرد.

سوالات متداول

+ گیربکس صنعتی سری(H) در چه صنایعی کاربرد دارند؟

این نوع از گیربکس‌های صنعتی برای کاربردهای سنگین با توان بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

+مزیت گیربکس صنعتی ایلماز؟

مزیت این مدل از گیربکس صنعتی ایلماز امکان نصب در حالت‌های مختلف است که می‌توان آن‌ها را از هر طرف، به طور مستقیم به فلنج الکتروموتور یا فلنج خروجی نصب نمود و امکان نصب وراه‌اندازی در این مدل‌ها تا حد زیادی ساده شده است.